Współpraca

Podejmuję współpracę w następujących rolach i sytuacjach:
  1. Jako manager lub dyrektor ds. marketingu

To całościowa, strategiczna opieka nad wszystkimi działaniami marketingowymi firmy. Formy współpracy: umowa o pracę, kontrakt managerski (B2B).

2. Jako project lub/i product manager

Udzielam wsparcia w zarządzaniu danym projektem z obszaru marketingu i innowacji (np. wprowadzenie nowego produktu na rynek).

3. Jako konsultant biznesowy i trener

Prowadzę usługi doradcze dla osób decyzyjnych oraz prowadzę szkolenia i warsztaty z zakresu strategii, komunikacji marketingowej i modeli biznesowych.

Kiedy pomagam? Zestaw moich kompetencji i pytań, z którymi najczęściej zgłaszają się do mnie firmy.

Budowa silnej marki i marketing strategiczny

  • jak zbudować silną markę firmy i jakie korzyści to ze sobą niesie?
  • kiedy zdecydować się na zmianę wizerunku marki?
  • jak zbudować/wzmocnić przewagę konkurencyjną firmy?
  • jak stworzyć i wdrożyć strategię marketingową w czasach ciągłych zmian?
  • jak stworzyć przemyślaną politykę cenową i nie „walczyć” z konkurencją tylko rabatami?

Procesy i zarządzanie

  • jak ułożyć procesy biznesowe, aby marketing i sprzedaż „grały do jednej bramki”?
  • jak zaplanować najlepszą współpracę między działami firmy?

Zarządzanie produktem i wprowadzanie nowego produktu na rynek

  • jak wprowadzić nowy produkt na rynek?
  • jak dopasować produkt lub usługę do zmian w obszarze zachowań konsumenckich? (zwyczaje zakupowe, trendy, demografia)

Sprzedaż i rozwój

  • jak zwiększyć sprzedaż produktów i usług?
  • jak wspierać dział handlowy i obsługę klienta, aby łatwiej realizować cele biznesowe?
  • jak strona internetowa może wspierać sprzedaż?
  • jak zdiagnozować kluczowe problemy w firmie, które blokują jej rozwój?
  • jak zaplanować długofalowy rozwój firmy?
  • jak dotrzeć do wybranej grupy klientów, aby łatwiej sprzedawać produkty i usługi?
  • jak przeprowadzić kampanię reklamową?
  • jak przeprowadzić digitalizację/cyfryzację firmy?

Narzędzia marketingowe i budżet marketingowy

  • jak zadbać o spójną i wyróżniającą się identyfikację wizualną firmy, produktu lub usługi?
  • jak wykorzystać w firmie pełen potencjał nowoczesnych narzędzi marketingowych?
  • jak współpracować z dostawcami usług marketingowych?
  • jak racjonalnie wydawać budżet przeznaczany na marketing?
  • jak „opomiarować” marketing, aby stał się konkretny i policzalny?

Model biznesowy

  • jak zbudować model biznesowy firmy?
  • jak wykorzystać innowacje w modelu biznesowym do stworzenia unikatowej propozycji wartości?
  • jak wykorzystać myślenie projektowe (design thinking) w rozwoju biznesu?

Wiedza

  • jak korzystać z wiedzy ekspertów zewnętrznych?
  • jak zbudować firmę opartą na wiedzy?
  • jak z sukcesem wdrażać zmiany?
Wybrane certyfikaty, potwierdzające moje umiejętności:

Miałem przyjemność pracować m.in. dla klientów z następujących branż:
  • Finanse i ubezpieczenia
  • Szkolenia
  • Energia i budownictwo
  • Prawo
  • Biura i obiekty turystyczne
  • Nieruchomości i pośrednictwo
  • Przemysł meblarski
  • Języki obce
  • Przemył papierniczy
  • Szkolnictwo publiczne
  • Uczelnie niepubliczne
  • NGO
  • Rozrywka
  • Agencje marketingowe
  • Specjaliści – wolne zawody
  • i inni.

Poszukujesz managera lub dyrektora marketingu do Twojej firmy? A może kogoś, kto będzie odpowiadał za rozwój biznesu poprzez spójną strategię? Zapraszam do kontaktu. Po więcej informacji o mnie zapraszam na mój profil na LinkedIn lub do bezpośredniej rozmowy.

Szybki kontakt

This is a widgetized sidebar area and you can place any widget here, as you would with the classic WordPress sidebar.