O mnie

Po co i dla kogo?

Na początek, dziękuję za odwiedziny i za to, że coś spowodowało, że znalazłaś/znalazłeś się na mojej stronie.

Witryna, na której jesteś powstała jako pewnego rodzaju portfolio mojej wiedzy i ponad 10-letniego doświadczenia w obszarach: marketingu, strategii, sprzedaży oraz innowacji.

Treści, które możesz tutaj przeczytać szczególnie kieruję do kadry zarządzającej, na co dzień podejmującej kluczowe dla biznesu decyzje.

Będą one zatem najbardziej użyteczne dla:

  • Managerów i dyrektorów ds. marketingu
  • Osób odpowiedzialnych za rozwój i innowacje (manager lub dyrektor ds. rozwoju biznesu)
  • Managerów i dyrektorów HR
  • Konsultantów i ekspertów zewnętrznych
  • CEO, CFO

Jeśli któryś z moich artykułów przykuł Twoją szczególną uwagę, zaciekawił Cię, zainteresował lub zaintrygował – poproszę Ci ęo feedback. Możesz mi go dać na trzy sposoby:

  1. Dodać komentarz pod danym wpisem.
  2. Odezwać się do mnie w wiadomości prywatnej na portalu LinkedIn.
  3. Skontaktować się ze mną bezpośrednio przez tę stronę.

Dziękuję i do usłyszenia!

Ps. Jeśli masz ochotę bliżej mnie poznać, poniżej oraz na Zaprojektuj Biznes znajdziesz więcej informacji o mnie.


Moje bio

Marketing, procesy biznesowe, zwiększanie efektywności działania firm, generowanie pomysłów oraz innowacje to moje pasje. Dążę w nich do perfekcji wspierając firmy w realizacji ich celów biznesowych. Pracowałem i pracuję jako project manager, marketing manager, szkoleniowiec, wykładowca oraz konsultant biznesowy. We wszystkim, co robię przyjmuję postawę badacza. Wierzę w naukę, w społeczną odpowiedzialność biznesu i siłę marek, które potrafią zmieniać świat. Lubię słuchać i opowiadać historie firm, za którymi stoją: pasja, wytrwałość i ponadczasowe wartości. Szczególnie skoncentrowany jestem na biznesowej użyteczności. Po pracy najlepiej odpoczywam na świeżym powietrzu podczas pieszych wycieczek po bezdrożach Polski i Europy. W wolnej chwili udzielam się społecznie, odnawiam stare meble, majsterkuje oraz amatorsko praktykuję sztuki walki.

Moja historia

Przez lata prowadziłem złożone projekty strategiczne i marketingowe, od budowy własnych marek, przez współpracę z organizacjami non-profit, po realizację zadań dla firm z sektora MŚP oraz dużych przedsiębiorstw.

Od początku mojej kariery zawodowej, po uzyskaniu tytułu magistra zarządzania i marketingu w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu budowałem głównie dwie kompetencje: uważność oraz skuteczność biznesową. Moją misją stało dzielenie się wiedzą, kreowanie rozwiązań, zadawanie trudnych pytań, oraz szukanie prawd i zasad, według których działają najlepsze firmy i najlepsi managerowie. Zdobytą wiedzę następnie przekładałem na realne działania, próby, testy, wyciąganie wniosków, a na końcu konkretyzowanie i syntetyzowanie rozwiązań. Jednym zdaniem – na biznesową praktykę. Kolejne stanowiska, książki, szkolenia, seminaria, konferencje i warsztaty wyposażyły mnie w zupełnie nową wiedzę i umiejętności. Pytałem, podpatrywałem, robiłem notatki, a następnie wdrażałem i testowałem nowe rozwiązania. Tak zrodziła się we mnie potrzeba ciągłego rozwoju i nieustannej nauki. Pragnienie zdobycia wiedzy o możliwie najbardziej efektywnym działaniu firmy, a następnie przełożenie tego na koncept, który można wdrożyć w dowolnym przedsiębiorstwie, niezależnie od branży. To było impulsem do tego, aby po 10 latach kariery zawodowej w 2014 roku zdecydować się na działanie w charakterze konsultanta biznesowego oraz interim managera.

Tak zrodziła się moja specjalizacja. Wybrałem marketing. To moja pasja i obszar, w którym na co dzień wspieram firmy. Dążę w nim do perfekcji w działaniu. Jednak marketing może działać jeszcze lepiej, dzięki ulepszeniom, unowocześnieniom, generowaniu wartościowych pomysłów oraz szukaniu nieoczywistych rozwiązań. Tym zajmuje się innowacja. Połączyłem obie te dziedziny, aby jeszcze lepiej realizować postawione przede mną cele biznesowe.

Jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowych informacji o mnie – skontaktuj się ze mną, wyślę ci moje CV lub zerknij na mój profil na LinkedIn.

Moje wartości

Co jest dla mnie ważne, czyli jakim zestawem wartości kieruję się w mojej pracy:

Wartości biznesowe:

1. Użyteczność

Wdrażam sprawdzone rozwiązania. Wykorzystuję tylko to, co działa w danym przypadku. W sytuacji konkretnej firmy.

2. Odkrywanie

Staram się dostrzegać połączenia między pozornie niepowiązanymi zagadnieniami. Wnoszę świeże spojrzenie i nową perspektywę.

3. Zmiana

Definiuję mierzalne cele, nadzoruję projekt, wdrażam i odpowiadam za proces zmiany.

4. Wiedza

Korzystam z wielu dziedzin. Szukam modeli, schematów, powiązań, zasad i koncepcji, a następnie ubieram to w raporty, procedury oraz buduję firmowe  know-how.

5. Inspiracja

Inicjuję pozytywne zmiany, których efektem jest sytuacja win-win. Pokazuję nowe drogi dotarcia do biznesowych rezultatów.

6. Współpraca

Marketing, jak i cały biznes, to gra zespołowa. Przyjazne kontakty z innymi ludźmi są moim „paliwem”, a nie przykrą koniecznością.

Moje talenty

Poniżej zestaw moich talentów według testu Gallupa wraz z analizą StrenghtsFinder. Zapoznanie się z nimi może pomóc Ci w podjęciu decyzji o naszej współpracy i sprawdzeniu czy pasuję do Twojej organizacji.

Mój zestaw talentów (5 najważniejszych)

  1. Ideation (Odkrywczość)
  2. Input (Zbieranie)
  3. Indivudualization (Indywidualizacja)
  4. Empathy (Empatia)
  5. Learner (Uczenie się)

Skrócony opis analizy talentów:
Układ dominujących talentów cechuje strategiczne myślenie, otwartość na innych oraz wizjonerskie i innowacyjne podejście do zagadnień, z równoczesną możliwością odwoływania się i wykorzystania fachowej wiedzy (już zgromadzonej/nabytej lub jeśli jej brakuje to do szybkiego jej uzupełnienia).

Potrzebujesz w Twojej organizacji osoby, która łączy w sobie zestaw cech i kompetencji, o których piszę wyżej? Porozmawiajmy o współpracy. Zobacz co mogę wnieść do Twojej firmy. Skontaktuj się ze mną.

Szybki kontakt

This is a widgetized sidebar area and you can place any widget here, as you would with the classic WordPress sidebar.